نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
همه چیز به خود او بستگی دارد

همه چیز به خود او بستگی دارد

خرید یک مهاجم در ساعات پایانی نقل و انتقالات کماکان بحثی داغ در میان هواداران و رسانه های بیانکونریست.

در حالی که جوزپه ماروتا مدیر ورزشی یووه پس از اتمام مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اعلام کرده بود فالکائو در میان گزینه های یووه قرار ندارد،اما به نظر می رسد مدیران یووه کماکان به صورت چراغ خاموش برای جذب او تلاش می کنند.

به نظر می رسد خورخه مندس ایجنت مشهور فالکائو سخت در پی انتقال موکلش از موناکو به تیمی بزرگ تر است و چند روزیست از تیم هایی نظیر رئال مادرید و یوونتوس به عنوان مقاصد احتمالی ببر کلمبیا نام برده می شود اما پس از کناره گیری ضمنی کارلو آنجلوتی از خرید فالکائو و ترانسفر احتمالی نگردو به مادرید،رسانه ها El Tigre را بیش از پیش به یووه نزدیک تر دانسته اند.

پیشنهاد ماروتا به مسئولین موناکو انتقال قرضی فالکائو با مبلغ 10 میلیون یورو بوده است که تا بدینجای کار با مخالفت دیمیتری ریبولوولف مالک روس باشگاه موناکو رو به رو شده است.

لازم به ذکر است فالکائو در آخرین مصاحبه خود با رسانه ها اعلام کرده که خواهان جدایی از موناکوست و رسانه های ایتالیایی و در راس آن ها توتو اسپورت معتقد هستند همه چیز در دستان خود فالکائو است و او می تواند با آوردن فشار به موناکویی ها بالاخره انتقالش به یووه را عملی سازد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد مرحبا
محمد مرحبا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: